Tuesday, January 29, 2008

bangkai korang!

sy kat lab skrng nie. fifie ader kat pc sebelah saner. on9 jap. mase fifie nak kuar td die dtg kat sayer.

" kin.. tadi una jumpe purse ko eh..?"

"a'ah.. die kater jmpe.. aku da tau mase aku masuk balik dlm class td.. naper?

fifito senyum macam ce..

" naper to.. dowang sorokkan eyh?

" hee.."

bangkai ainul. zarith n una!!!!!!!!!
dowang planning sorokkan purse sy coz dowang nak wat sy mengelabah di atas sikap sambil lewa n cuai saye ini. adekah ini dikira sebagai 1 penganiayaan? akan ku laporkan kpd pihak berkenaan.babi!!!!

anyway.. ini kali kedua ainul n zarith wat perangai cam nie.. tau la aku careless korang main2 erk.. aritu hp.. sy tertinggal atas meja kat kedai mkn mase gi ziarah jenazah kat parit buntar ari tu. selambe jer dorang. mase tue sy da dlm bus... nasib bek si zarith tue x pndai membohong sgt.. tgk die senyum pun sy da dpt agk. kene la belasah jap downag ari tue.. kali ni percubaan dowang sungguh berjaye. zarith pun da pandai seyh!!! nyesal sungguh aku turunkan ilmu2 yg bukan2 kat dak2 nie. rosak abes.

patutla dowang cube ngelak bler sy tanye2 doeang dlm class td. nak tau x camner. mula2 biskut dlm beg sy pecah2. so.. bersepah la dlm be tue. sy kuarkan la sume barang. tonggeng2 beg tue.. suddenly..

"eh.. mane purse aku?"

ainul ." ko selalu cam nie kan...." <- gampang!

" eh. rit ko ader nmpk x aku letak maner td.. pas aku kuarkan duit nak g beli ar td.. kau rase aku xde gi memaner.. aku ltk balik dlm beg.. then kter trus g class kn? dlm class pun aku tade tonggeng2 beg.."

zarith. tanpe memandang muka saye.." tah"

mule2 tue da dpt rase mcm downag yg sorokkan coz bler sy tanye korang amik ker?? doeang mcm tersenyum sket.. so sy amik beg dorang cek.. tapi tade.. sbb tue la mcm da gelabh skett. tap ati sy memang kuat ckp doeang sorokkan.. x sangke kehadiran una mase ktorang tnggu kat luar class b4 sy g bli air tue membina sebuah peristiwa yg sngt membuatkan sy bengang pade ari ni.

patot la tyme sy kuar class nk g cari purse tue.. sy masuk jer..

" eh kin, una msg ko.. dier ckp dier ader org jmpe purse ko... " zarith n ainul said. fifito diam jer.

tgk mmg ader msg pun.. tapi fito cerita td.. fifi pakse doeang ckp betul n doeang admit yg doeang plan tuk sorokkan.

fito said." bek korang col una sekarang sebelum syikin meletup.."

patotla aku masuk class jer dan2 ader msg una. chetttttt!!!!!!!!! nasib bek ko da balik mlm nie nul. klo x memang aku da gi bilik ko tarik rmbut ko. seb bek gak rit gi class (sayer ponteng ) mlm nie. jage ko rit... da pandai eh ko skrg. jage ko! una yg selame ni bek gler da pandai memperdayekan sayer yg samseng kampung dusun. jage koraaaaaanaaaaaaaagggggggg!!!!

No comments: