Wednesday, February 27, 2008

ari nie kan sayer ader rakaman sesi kaunseling. kali nie dgn firdaus or daus gler. hehe. ni assignment untuk paper kemahiran kaunseling individu. sebelum tu ktorang tgk rakaman sesi kaunseling vc ktorang tan sri Dr. Nordin Kardi. haha. sgt kelaka oke? hmm. gler psiko. takut gler.

mase wat sesi dgn daus. sayer jd kaunselor dulu. then baru daus. ermm. ktorang berlatih dulu b4 masuk makmal. tp tade la berlatih nk ckp sal aper. masuk jer makmal n bler start jer record. terpacul la sume secare spontan. erm.. rasenyer ktorang dpt membawa watak dgn baik. tapi kan kan kan.. sayer rse sayer dgn daus jujur. rasenyer la.. daus gtau mslh die yg sebenar n sayer juge begitu.. weee~ pastu rasenyer kitorang cter just dlm bilik tu jer la. kan daus? jgn gtau org len. aku dush ko!! hmm. rasenyer sy gune teori yg sesuai kot. hehe. hrp dapat A. huu.

hmm. lately sy ader mslh dgn bestfren. hmm. kter berkwn untuk selamenyer kn? ikhlas bler berkwn. tapi naper kte kene lupekan kwn biler kter rase kters sng? huh? mase die susah..saper yg dgn die? sape tmpat die tumpang bahu tuk nanges. cter2.. bilik saper yg die cari kalo ader problem. ingat lagi waktu die susah.. kter same2 nanges n tolong die... tapi bler da happy n senang sket. batang idung pun x nmpk. lalu sebelah pun just..

" weh.. abes class da?" itu jer? mcm tue ke bestfren?

bukan nk ngungkit. tapi beringat la. mls nk ckp ape2 da. pndai2 la fikir. hidup kene berkawan oke? kalo ko leh idup dgn cinte jer. hrp ko sdr la satu ari nnt. selain hbgn yg azali dgn Allah n ibu bape ko. hbgn yg paling kekal dlm dunie nie ialah PERSAHABATAN. thats all. tlg la ubah perangai ko. aku leh terime ko seadenye. org kutuk2 ko dr belakang. aku sdaye upaye ubah persepsi dorang kat ko. tapi.. tolong la jgn wat aku nanges lagi k? hmm. aku syg kwn2 aku.. love u all so much.

to all my darla. once again, aku mntk maaf k. aku tau aku nie laser sumtymes, tapi lebay baik kter berterus terang dari tikam kwn dari belakang. hina gler.

pusing banget. nak berjimat cermat nk g langkawi cuti pilihanraye nnt. hmm. mls nk susah kan mak n ayah dan org lain. tapi dlm mase yg same x sampai ati nk kecewakan hasrat n impian kwn baik sayer fara n fana tuk bercuti bersame2. hopefully b4 7/3 nie. i can do sumthing. amin.

sy ngah onl9 pakai laptop nik dkt foyer fakulti. dier g semayang. sayer pun amik kesempatan. hehe. nik zulkamal amat baik kan? hee. jap g clas kul 2-3-30. zarith punye group present ari nie. class multicultural counseling. chayok2 rith. sy da lepas da ari isnin ari tue. gler release. huhu.

k lah. c then.

No comments: