Wednesday, June 25, 2008

TEMAN

asmaliza fife ahsaari n nur asyikin yg cute. weh! fact~ haha!


sayer sedang amat merindui teman ku asamaliza fifie. nak tau naper. hanye dier jer yg yg selalu dgr curahan rase atau keluhan muntah sayer. tapi di mane die sekarang?

hoit! aku menyesal telah membuat kau menangis.. dan membiar kau memilih yang lain.. ( listen to zaf & lah VE soundtrack Sepi~) so nice.

To.. aku nyesal biar ko memilih Batu pahat sbg tempat ko menjalankan praktikal tersebut to. to! cepatan balik deh..;( to.. ader bnyk benda nk citer neh.. to.. balik ahh.. to.. nak g melake.. eh g kL ah best.. ape nie? to.. ini amat serius. ku merindu..

FIFITO. ingat x waktu kter same same lost a few marbles? heh! kter g tgk wayang kat times square? ingat? resident evil? ingat x to.. aku jerit geli dgn cter tu. ko nyampah n malu duk sebelah aku. kiter jalan menyusuri bukit bintang. curik pandang with abg Music Valley yg mak aih STYLO. nk mkn kat nando's tapi tyme tu kter tade duit? mnjadi penunggu yg sngt setia di London Weight Mangement menanti along ko treatment sambil kerisauan di offer untuk menerima rawatan sekali? ( kiter kan mok mok) haha. ingat x to? to.. ingat x saat saat itu kter berdua sedang apekah to? hmmm. i mish every single moments. to...... nak lepak kat bilik ko sambil dgr lagu dari speaker pc ko yang mengejutkan penduduk aras 2 Blok B. nak suh ko teman kan aku skrg nie..... coz aku SEDANG INGIN MENANGIS.

to. boleh ckp something.?
aku belum ucapkan tahniah kat ko lg kan? tahniah atas pencapaian DEKAN ko sem nie. merase gak ko kan? haha! walopun begitu aku nk nyatakan di sini.. aku tade la nk teman ko amik sijil coz di da tak wat dgn happening mcm sem2 lepas. ko amik sendiri eh? kat pejabat Fakulti jer. hahaha. ketawa tanpa sinis oke? thank coz ko sorang jer yg sudi temankan aku at deanlist nite sem2 ari tuh. tengs to. really appreciate it. tengs gak coz ko olwiz teman kan aku dalam sebarang bentuk KETIKA pun. oh dear. sem depan kter ade class same lagi kan? yuhuuu! satu class pun tape.. jnji ader. i really cant stand to meet u up darl. huk..:( we r superb moberb lonely ranger aite.... hah! persetan kan beb.ALLAH LOVE ME, aku ada kamu. kamu punya aku - listen to Hampir Ke Situ- Mendua.

sorry amat coz selalu col ko. msg ko. ape lagi eh sepanjang cuti neh. kredit aku kan to... kat log call kan. name ko n my nearest pals je to. kat msg the recently used number is u n him. tapi rasenyer x lame lagi telefon aku akan jadi harta benda terpelihara jer la to. jimat jimat. im on diet plus asek tade kredit. aku akan lebih kaya sem depan. wahhh. suke suki person.

c ya next sem doela. sorry coz x jadik gi johor. say sorry to ani, zarith, tasha kuyus n the whole family of Areman.
tiLL then. aku nak wat report. thanks for the read. entry speSIAL tuk ko to. huh!
mmuah.
back to the basic. re format ur heart nur asyikin. alhamdullilah. kepastian adalah itu.

2 comments:

huneyhubby said...

hehehe kin...apekah??... alang2 nk wat aku famous wat ar 2,3 entry spesel fer me... neway kin... i also miss u la my lessy fwenz.... hahahahah....REDHA jerla....

ak pown xsbar deyh mahu jumpa sama kamu... byk kok hal2 yg mahu aku cerita sama kamu juga...heppi2 story ader..sad2 story pown ader...

kin...jgn di ingat kisah lalu..hee.. e2 tyme lone ranger kin...kite neh...bile tyme nk kat org...org tanak kite n sebaliknyer... ape nak jadi kin...

neway...new sem...new life..Kuyus sket sem neh..tapi tamo joging..bleh???...lalala~... susah sgt kite ikot jer care paris hilton n her bombshell frenz... nikki...SIMPLE LIFE f0rever...
hahaha...

Can't wait to see u NaEmAHKIND GEWdiX...huhuhuh

.LITTLE MISS ASYIKIN. said...

huh. then u know LAH! heh. to next sem kter g MALIBU dow? wah wah. ade tiket pree oo. aku nmpk ko g SPLASH PARTY @ sunway lagoon. or kat PD with ANAK PONTIANAK. doela. jgn pkai gtu deh? mok mok x sesuai. hah! aku x rase ko akan kurus. pemalas..
aku mayb?

windu.
aku tanak tahu naluri lelaki by now.
yeah rite. SIMPLE LIFE.