Tuesday, August 26, 2008

edisi marah

aku marahhh.!!
eee.. marah tol la.. aku x siap assignment. so ok. aku dah siapkan sekarang. aku ponteng class pagi nie semata mata nak siapkan assignment psikologi kanak-kanak dan remaja nih! ok dah siap. aku set best2. aku turun g lab nak print coz aku tade printer! x penah ade printer coz aku x rajin print n x perlu printer.! aku turun bwn nak print kat lab. murah la jugak seposen jer.

boleh x? boleh x lab assistant nie die print merepek n merapu n meraban. hoi hoi! kalo taleh print n tak reti cakap jer ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
jangan la print silap wahai kak or adik aku tak fedulik.! aku mrh tau x.? tapi aku diaam coz aku belagak cool. mau jer aku sepuk2 ko! yaiyai!! ee.. ok. kot la kan nak kater sorry.. x pun nak kater x pe la.. x payah byr... ini bleh jer ckp.

" eh awk.. yg ini missed 2 paper. yg kaler nie die tanak kuar kalernyer... yang depan nie missed 1...bla.. bla!

hoi! aku pandang ko kecik jerk tadik tau x.. aku x penah plak nk marah2 dlam blog nie.. tapi aku geram. sajer jer aku duk kat komputer belakang ko. taip kuat2 skrg nie nak nyatakan perasaan aku sekarang! eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

dah aku nak blah!
eeeayai! adoyai.. sabar jer la.

istighfar syikin.
astaghfirullahhulazim.
yer aku dah maafkan ko wahai assistant lab yg cantik.
jgn buat lagi.
sayer x suke org yg x bertanggungjawab atas kesilapan sendiri.
maafkan sayer coz merepek disini.
adoyai.
sayer da la x mandi lagi
angin pasang dalam tol la ari nie.

thanks to asmaliza fifie kerna sudi siapkan assignment pengukuran dan penilaian dalam pendidikan. aku sayang ko. thanks kepada hanis kerana sudi menjadikan anak buah ko yg comel sebagai bayi untuk di profilkan oleh aku. heh. thanks a lot frens. ;)

then,
love.

No comments: