Friday, January 9, 2009

sibuk sibuk

salam.

haii.

sejak semester baru ni, aku di landa kesibukan tahap 5. macam-macam benda nak di uruskan. sampai aku lupa tentang dunia aku yang pelbagai. ececehh. tak ada la, aku memang betul betul busy, dengan kelas yang berderet, dengan itu ini, penat wehh.

hari ni jumaat, cuti. so, ada la masa aku mengadap cikenet. hee. aku lupa, sepatutnya aku dah blog about my besties birthday 6/01/09 hari tue, tapi di sebabkan masa yang terbatas dan laptop aku yang vuduh di hantar format dan semua file aku corrupted. gila best kan? semua gambar aku terpaksa di hantar ke rumah itu lah. jadi, emosi aku tertekan gila. thanks buah hati rafi..;)

okey, fifie, aku harap kau suka hadiah yang aku bagi, serius. aku tak pandai bagi hadiah kat orang la, nasib baik kau bagitau aku kau nak apa, senang cerita.. bagusss.. aku harap aku tak lupa malam surprise jadian malam birthday kau. hahahahah. aku pecah perut malam tu. macam mana aku nak buat surprise kalau kau dari pagi sampai malam asyik mengekor aku. shiuuutt. hehe. apa-apa pun fi, keropok ikan dan hadiah tu adalah surprise paling spontan dalam dunia. dapat tengok muka kau nangis gak kan? haha. dah aku malas dah nak taip.

happy birthday fi yg ke 23, ko paling akak antara kita orang. yuhuuu!
semoga Allah panjangkan umur, murahkan rezeki, di permudah kan segala urusan di dunia dan akhirat. berusaha! ilmu budi dan bakti fi! love u..;)

then, love.
sorry la, mals nak upload gambar.

No comments: