Saturday, April 10, 2010

Emo Part 1

salam



hello readers ( kalo ade yg membace )



today is saturday, bored saturday. since aku dah siap tesis. Hoyeayy! tinggal nak binding je. bapak mahal weh. aku kene binding 5 copy weh. duit. oh. duit.



ari ni aku tanak merungut pasal duit, coz aku tau rezeki tu ada, cuma lambat or cepat je. even dalam purse aku hanya tinggal RM5. sampai hujung bukan ni. its true. hmm. ok, stop kepoci pasal famil matters n financial. im getting suck on this.



aku baru sedar yang aku ada kurang dari 2 minggu lagi untuk menamatkan pelajaran. oh Allah. sedihnya. bila i cakap sedih, ia memang sedih. sebeban mana pun belajar, beban lagi rasa nak tinggalkan dunia kuliahan yang indah ni, di kelilingi kawan-kawan yang cantik, pandai, kepoo, chaos, gossips, controversi, gado2.. all that stuff. hurmm. suma pun rasa benda yang sama kan?



dari semester 1, zaman comot ( sila lihat muka anda di portal ), masing-masing masih cari dahan nak berpaut, nak kenal apa itu belajar di universiti, apa itu assignment, apa itu cgpa, pmk, pms, anugerah dekan, sampai la ke tahap ini. 4 tahun sudah, banyak yang kita pelajari, banyak benar pengalaman yang tak terkutip, menjadikan kita dewasa yang semakin matang. hmm.

.

.

sedeyy.. x mampu nak abis kan kata-kata, i know this is kind of drama, esok la aku sambung..


love

No comments: