Sunday, May 25, 2008

izham ( entry ini telah di edit semula, gambar telah di delete. reason? safety mode. hee.)

besides my currently dizzy feelings ( mish my garfel..)

sayer rase sngt bersalah pade seseorang.

my oldies. weve crushed each other dolu la.. young ages (2001-2005).. ekceli.. hampir menjadik.. tapi mase dulu mcm jual mhl la coz tanak la kapel ngan budak satu sekolah kan? walopun die bdk baru that tyme. after he and his family moved n pursuing his study at Kl n im busy with lie n study. i olwiz ignoring him. olwiz. padehal we are a good good good frens. die x penah lupe tuk contact sayer. hmmm. feel guilty.

;( sampai sekarang pun sumtymes i olwiz ignoring him. semalam die col 14 kali sayer tak angkat.( sampai die msg yg bukan2) dun noe why i did it. marah die ker? yup. marah sumtymes. nape? only he knows. kalo die balik tepeng.. he asked me out.. happy tapi.. eww.. susah la nk ckp...

rase2 nye my oldies like efa.. eja.. shah will understand why.

to the person above. if u read tis.
sorry coz ignoring u.
thanks for the memories. ( sangat manis)
ur jom pi kedah t shirt, the stairs. a birthday present n letters. a plan to bring me fly to new zealand. hoho. MRSM taiping. ur bicycle. my scooter. the pencil n so many event.
cant hardly forget.
wish u all the best n happy owez.


love is something on the air?
heh~

No comments: