Saturday, May 24, 2008

it has been a while.
busy amat busy with keje2 umah. maid from manhattan. ala2 gtu lar.. heeh. sampai tade mase nk melayan layan diri. aduhh. sampai pembantu umah macik ku berani berkater mase aku gi umah macik ku...

" ka.. gue pusin banget ka.. kamu bantuin aku ya? ngasiin itik n ayam makan... "
huh? see.. ayam n itik pun die suh aku bagi mkn. ape kah perangai pembantu rumah jename ini?

bnyk events menarik yg x sempat nk di share bersame2.

neway..
6/5
happy belated birthday mak.

16/5
happy teachers day guru2 semalaysia. i sing guru malaysia songs that day. wahhh.

17/5
happy belated birthday efa. n selamat bertunang shema. im so busy that day. huishh! tanak bertunang bleh? neves beb!


20/5
stop being weird n merimaskan. will mish my gafel badly. he said " love is something on the air" okeh. sayer faham suda. ader jodoh x ke mane. sayer tau sayer pelik n semacam. but dun argue with my feelings. ahhhh. marah gler! ;(...;(


21/5
mak ilham masuk hospital n daus dtg taiping. curik mase nak gi melawat mak dier... sabar eh ilham.. everythings will be fine. insyaAllah.

22/5
ani col sambil nanges said that ayah die masuk sepital.. hurmm.. sorry coz x jd gi johor. my heart mcm x hepi nak ke sane.. sabar eh ani. insyaAllah.. ayah ko mesti baik... amin..


lately ramai kwn2 lame mase sekolah rendah n menengah contact sayer balik.
" hye.. leh kenal.. xingat ke nie kwn sek rendah nie.."
ewwww! sebab ang kwn sek rendah aku la yg naik bulu tengkuk tau. haha.

ok ah. mak suh masak plak. haishh... jap mak.

daa.
then..

No comments: