Monday, December 29, 2008

mengemas Part 1


hmm. lepas maghrib tadi baru aku turun dari bilik yasha ke bawah untuk ke blok aku letak n ambil semua barang2 aku. huisshh. penat. roomate awal lagi dah balik. oh ok, dia budak baik. no doubt. masa aku balik bilik, dia tengah solat, so aku letak barang-barang kat tepi dulu, sementara tu aku turun kat stor amik bagasi hitam kesayangan. berat nak mampos. sakit ketiak aku seret satu-satu anak tangga. nasib baik lah duduk tingkat 2 jer. tolong jangan tukar kan saya okeh? tingkat 5 kalu, aku surrender.

masa turun ke bilik stor, panorama tersebut menyakitkan. betol sakit. tapi dah selalu sangat aku tengok, so, kurang tekanan. agak kosong walaupun tak la clear sangat, at least ada ruang untuk aku bergerak.

malas la ckp bnyk, jom tengok.


cantik tak? budak-budak cepat la hangkott barang kau orang ok? sian makcik yang kerja nak mengemas tu.

ini jer kotak yang aku parking kat stor. berat nak mati.

ni baru sikit. ada lagi. penat nak ngemas nanti.

ADUH PENAT. NAK REHAT. ESOK SAMBUNG. CHALOO BETE.

No comments: