Sunday, December 28, 2008

tekanan

salam.

aku dah sampai sintok. hee. sepatutnya awal pagi ni baru aku bertolak dari taiping. dah beli tiket pun. tapi malam tadi, aku tiba-tiba rasa nak balik awal atas beberapa alasan yang sebenarnya boleh di kompromi tapi aku malas nak fikir banyak. so, berbekalkan wang yang dah semakin berkurangan dan ekonomi yang semakin regresi, aku rasa tindakan aku semalam adalah sedikit vuduh. tapi tak apa, akak tak kesahh noonnn.

anwar balik dari JB kelmarin, dia cuti, so aku gunakan kudrat dia untuk hantar aku dari Taiping ke Sintok, alahh, aku yang drive kot, hang tidoq ja kat sebelah. pukul 12.30 malam tadi aku sampai. bertolak dari rumah pulul 9.30 malam. berhenti berhentan kat perhentian sana sinun, dah ambil banyak masa dahh.. ishhh.

di sebabkan aku sampai lewat malam, dan pejabat kat Madagascar pun tak buka sampai malam, aku tak ada kunci nak masuk bilik, aku lepak bilik yasha. thanks yasha tolong angkatkan barang dan sediakan tempat tidur yang selesa. heee. roomate dia yakni besties aku juga norrani tak pulang lagi, malam kang baru bertolak dari Batu Pahat. haisshh. lewat. pinjam katil ko k.

sebenarnya kelas aku da start hari ni, tapi macam biasa lah, bila isi berintikan sifat malas, atas katil jugak tempat aku. yasha sangat rajin, dia pergi kelas shiuuttt. kelas dia pukul 10. aku pukul 8. kelas dia memang perlu di beri keutamaan untuk hadir okeh? ;0

pagi2 lagi amoi sebelah bilik nie dah bising.

" haiyaa, sikinn haa.. u bile sampai?"
" aiyoo.. u bising la joycelyn.."
" u tido, tido, tido, tak ade kelas meh?"
" u tolong pegi kelas utk saye la.."
" saye sakit hati oo.. kene byr denda RM5 amik kunci u tau ka.. dia kata sy lewat, sy mane tau.."
" ha? ha? sy belum amik kunci la.."
" sy nshtkan u, sediakan RM5.."

montot berlapis tol la uum nie. hari ni di kira lewat ke? denda lewat sehari RM 5, fifi balik 30hb sampai 31hb, dah berapa kena bayar. cekik tengkuk orang betul la. dah la duit tak ada ni. RM5 kira sangat GOLD okeh? eee.

aku mengadap laptop dari pagi, check time table, sem ni aku bawa 7 paper sepatutnya, tapi dapat 6 subjek je. nak ambil ape eh satu lagi? adooaai. pening. da la class padat. eee. tekanan aku.

aku sepatutnya turun bawah, pergi pejabat kolej, ambil kunci, angkat barang yang bertimbun kat bilik yasha ni turun dan mengemas. ada satu lagi bagasi dan kotak busar kat dalam stor blok aku yang perlu di angkat naik ke bilik. tapi apa aku buat sekarang ni. mood malas bermaharajalela. dari tingkap bilik ni, aku boleh nampak berduyun manusia naik bas ke kelas. wehh.. korang niehhh.. lepak la.. yoooo jerr..

dah la. jap lagi yasha balik. laparrr...;(

then ok,
love

No comments: