Monday, February 2, 2009

open up

salam.

hai.
aku tak sihat sangat la hari ni, sakit tekak, hidung nak selsema dan tak lama lagi confirm batuk. please jangan demam. kawan-kawan, how's holiday? hehe. cuti seminggu kali ni aku betul-betul guna dengan penuh manfaat. hee. lepas tasha, kak ida n anis balik hometown masing-masing, ( nanti aku upload gambar diorang kat TAIPING keh? ) aku di belenggu kebosanan melampau, so, aku dah bertambah 2 kg dalam masa seminggu? huh? tak cukup debab hape? lepas makan tak semena-mena mata jadi kuyu, arah kaki laju ke laluan kamar.. tilam empuk mengoda aku.. kelepukk! hee. padam..;) nak kena diet...

setiap malam aku di temani panggilan telefon dan perbulan tanpa henti. lets talk puas-puas..;)selama beberapa jam. yeke? bangun lewat, confirm la coz tidur pun lewat kan? so. dont blame me. ;) thanks caller. caller ke healer eh? ;)

thanks ilham, ain n shah singgah umah malam sebelum kau orang balik UUM. hee. jumpa mak mentua eh ilham.. hee.;)

later k?

sleepy...

love



No comments: