Friday, May 1, 2009

sakit sakit

aku dah habis 4 paper. 3 lagi

esok. 5hb n 6hb. doakan aku k?

fifie dah balikk.. balik langkawi untuk praktikal. peh jadi orang pulau kawan aku. teeett. cari kerabat mahsuri satu fi. hee.

cuti sekolah nanti kita jumpa kat k-hell eh? mmuahh. aku akan cari duit poket keje kedai makn siam kat tepeng fi semata mata nak jumpa ko. sedih.;(

gusi aku bengkak, nak tumbuh gigi bongsu. time sekarang la nak tumbuh pun. masa adik bongsu aku lahir tanak ikut serta plak. vuduh butul. aku taleh study nanti aku pacak jugak paku payung kat gusi ni karang. tapiii.. ilham cakap "dah nak sampai jodof dah tue". peh. aku terkinja!

pelik betol. tumbuh sebelah kanan. kenapa kiri bengkak weh? ada sesape doktor gigi kat sini?

haaaaaaa. tensen. koyok melekat kat rahang. satu buruk rupa.

jommm mandi.

No comments: