Thursday, April 23, 2009

seperais beday pati.

Hye. Im just done my 3rd paper. SKC 3623. PERUNDINGAN TERAPUTIK. 12.30-3.00 pm.
Wuhuu. Aku tidur pukul 5 pagi semata mata nak catch semua chapter tapi ada jugak soalan yang tak dapat nak jawab best best. Poyo betul.

Belacan kertas jawapan aku td. Peh. Aku malas nak fikir. Aku ngantuk gila. Nak tidur dengkur dengkur jap lagi, tapi jap, aku nak buat something. Ingat tak 3 hari lepas birthday sape? Haa. Hee. Aku ingatkan takda apa apa untuk aku sem ni. Tapi salaaaaaaaahh jahhh.

My besties ever bijok mengatur plan, after dia abis paper killer, sempat lagi dia pergi jitra beli kek and make some preparation untuk aku. Hmm. Aku menangis lagi hari tu. Huu. Fifie, thanks. Kepada zarith, ain, tasha, mira yang sudi susah-susah tu. Thanks sangat-sangat. Aku sayang kau orang sampai mati. Thanks kek tue. Sedap. Tapi cayorr la pulak ekskrem dia, tak sempat aku nak liking. Haha.

Aku agak malas nak menaip rentetan peristiwa seperaiss besday party tu. Party ke?
Kata ain. “ kak ikin, kenapa bday parti kak ikin macam suram jer..” pulokk tanya. Dah kau orang buat kat dewan yang dalam nya ada meja meja orang tengah study memang lahh. lain la kalau buat kat naili's ke leh la loncat loncat.hee. . Aku sampai cakap…. "Haishhh.. tak payah la nyanyi2.." Apa apa pun, trick ehem agak menjadi..;0

Thanks ehem for the presents n the roses. I love u so much.

Ok, tak banyak gambar yang aku amik, sibuk nangis lagi, sibuk nak terkejut terkejut. Sibuk nak bukak hadiah lagi.. sibuk la sibuk la kau. Hee
the night before. thanks ilham.

birthday gift from zarith dan ain n shah. ;)

kek, roses and the gifts. thanks. ;)

kasih sayang korang aku lambung lambung. hee. sayang korang gak.

dah tinggal separuh tak sampai 10 minit. peh.

buah hati ilham. thanks..;)

from the gurls, jocelyn, yasha, ani n hanis.

gift dari ehem. besor nye love. with my besties. fifie

he bought it from here.

sheww.. terbang terbang dari DHL

yuhuu. ive got it! kan i dah cakap dia sayang i.. weekkk.

weewoowee. looked at the engraving. gila la sayang kat dinasour.. mmuahh.

i love u guys n to the very important person in my life. thanks.


next paper : 30/04/09 KAUNSELING KOMUNITI. arghhhh.
love. jom tido.
bye.

2 comments:

Cik_Iza said...

aku suka kek tue.. huhu..

ko nak adiah tk? hahaha

exam skali..tp tk penah jumpe kan.. :p

.LITTLE MISS ASYIKIN. said...

dah ang kuar awai masa teraputik tu pesaipa.. tau la terer.. hee
gudluck tau..;)