Monday, April 20, 2009

birthday girl.

salam.

heuuww. its my birthday yoo.. hee. im now 23. ok. thanks kepada kawan-kawan yang wish. di sebabkan aku dah bertukar number fon again, so tak ramai kawan-kawan lama yang hantar sms like a year ago, tapi it much appreciated ok. i love u guys.

malam tadi aku sorang-sorang je dalam bilik. melalak sampai bengkak mata. jiran aku yang birthday sama dengan aku pun, aku paste je wish note kat pintu bilik dia coz dia pun tak da kat bilik. celebrate kot dgn bf?. hee. happy birthday ida. dia da last sem. dah 3 tahun kita berjiran, pasni dah tak jumpa. huaaa. ive 2 semester to go. chaiyook..

kepada mak ayah, adik-adik, noni, intan, anwar, afiq yang wish.. terima kasih. sedih sebab tak dapat sama sama dengan family n adik-adik tersayang. sebab tu la aku merambu jer air mata macam niagara fall. betul ke aku eja?

kepada gift yang zarith, ain n shah bagi. ( ketuk bilik aku macam nak pecah, sorry bukan tak nak bukak tapi mata tak comel, malu... kepada jiran-jiran yang wish with hug n kisses, thanks, malu gila nanges depan kau orang..) thanks. cute. kepada ilham yang treat aku desert tu, thanks. kepada besties aku yang wish semalam fifie pun aku ucapkan terima kasih banyak-banyak terutama award tu, simple but memberi makna yang sangat mendalam. aku nangis ko tak da malam tadi. tapi takpe aku faham ko nak study kan.

hari ni dia exam. paper killer. so, sekarang mesti dia tengah berperang. angkat senjata tingi-tingi fie! muuahh.

kepada ani, tasha dan kawan-kawan lain.. thanks. aku sayang kamu.

hmmm. kepada ehem. thanks coz temankan b nanges. dalam telefon pun telefon la.. at least u always there when i need u. sayang u. sedih tak dapat nak spent masa dengan dia jugak, tapi aku faham sekarang ni kan musim final, takde sape nak layan kau la syikin. weee. tapi dia janji lepas 23hb baru boleh keluar for makan makan ke? kan? i love u sayang. hadiahhhh? ;)

lat but not least, kepada mama yasha, aunty jam, thanks for the greeting card. aunty sangat cantik and sweets.

semalam aku dah lepas satu paper.. esok satu lagi.. TINGKAH LAKU DEVIAN.. ok semua, jangan devian. jom study! berdesuppp...

then,
love

No comments: