Sunday, April 19, 2009

my 1st exam paper

salam.

everyone..

petang nanti pukul 4 petang, paper sulung aku akan ku kemudi. ehe. KAEDAH MENGAJAR BAHASA MELAYU. peh. aku tadi jadi cikgu kejap mengajar fifie n hamiza kat dalam bilik aktiviti kolej aku. sekarang fifie tgh melalak. teori mekanis.. mentalis.. pendekatan induktif, deduktif.. dan bla bla..

esok aku duduk sebelah kau eh esok. kasi copy copy cat eh? mmuahh.
wish me luck.

" kin, di sebabkan aku ada paer hari ni dengan 20hb nanti, aku takde mase nak pk pasal birthday ko.. so amik ni dulu..."

hee. ive got an award. later on k? aku upload. thanks fie. happy to tears.

kesayangan aku pun dah tidur. sian dia pening kepala, tadi baru jual motor eh. duit dah banyak.. apa kata kita bina masjid? ;)

"ehemm.. tak dapat nak treat b kat restoran berputor-putor kat kl tower.. kat menara alor star yang gagah la sangat tu pun pun boleh laaa."

tomorrow is my birthday. aku dah 23 habibi habibah oi. si'at.

ohhh. bila la nak siang nie. tak sabor nak jawab cepat n tido.

love.

2 comments:

Cik_Iza said...

weh... gud luck..

n happy birthday.. may Allah bless u..smoga dipanjang umo, dimurahkan rezeki, cepat dpt jdoh.. berjaya dlm idup..

:)

.LITTLE MISS ASYIKIN. said...

hehe. fiza. thanks. esok devian. buat elok2 tau.

;)