Friday, April 10, 2009

loser n winner

salam.

hye, im just back from my hometown..heekk.. P.059 BUKIT GANTANG. balik mengundi okeh? di sebab kan mak aku Timbalan Ketua Wanita UMNO kat kampung aku, so aku di kerah balik..

ami : mak.. nak kena balik jugak ke?
mak: hoit cik kak, 1 undi pun di kira penting!!


peh. mak aku gila semangat. kesimpulan yang boleh aku simpul kan berdasarkan pemerhatian.. pilihan raya paling hebat pernah aku tengok.. semangat gila orang-orang tempat aku. yang gocoh-gocoh.. yang perang poster.. yang itu yang ini.. yang penting kepulangan aku berbaloi. heee..;)

walaupun BN kalah ( mak aku superb kecewa ).. tapi kubu kuat PAS kat bukit gantang selama ni, BN boleh menang pulokkkk... POLITIK. that is the best thing. aku tak nak la berpolitik lebih-lebih. Banyak yang aku nak share sebenarnya.. tapi status aku sebagai seorang pelajar ni menyempitkan peluang sikit.. kang tak pasal-pasal aku kena panggil dengan VC. shhh.. abg, jangan msg Nordin Kardi tau..;) biasala, adat bertanding. yang penting ada perubahan.. jangan kecah lebih ok?

DAULAT TUANKU.

Ok.. aku sempat balik rumah 3 hari aje, di sebab kan kerinduan yang amat sangat dekat buah hati.. aku terpaksa la balik awal, lagi pulak aku tak boleh nak study kat rumah.. asyik nak tidur, menangis kerinduan, berjalan, menghabiskan duit... hmm. tak boleh jadi, aku cepat-cepat beli tiket balik.. hehe. semalam dapat jumpa ehem sekejap. happyyyyy.

aku balik sini semalam, malam semalam jugak fifi balik. peh. sedih.;( aku tinggal kau 3 hari, kau tinggal aku seminggu lebih kotttt. jahat siat. malam tanpa teman, siang aku keseorangan. fifi kau kejam.

tapi tak apa, ehem ada. aku tengah berfikir baru 3 hari tak jumpa aku dah macam bernafas dalam air (yuna cakap).. bayangkan cuti semester nanti.. arghhh.. rindu. dah la dia jauh menghala ke selatan. aku kat utara. kat pantai barat kita bertemu ye ehem? ehehek..;)

hari ni jumaat, kali ke 4 aku terlupa, ehem gi sembahyang. kejap lagi kitaorang nak gi makan. tak sabar nak jumpa dia. angin meoowww betul la aku. kah3.


syikin, studyyyyyyyyyyyyyy! 9 days to go. my 1st paper. kaedah mengajar BM. asal nak muntah tetiba ni?

love.

No comments: