Friday, April 3, 2009

ehem ehem

salam.

hye everyone. today is day 3 of aprilia.. hehe.. still counting the date day by day. ;)

aku baru perasan yang aku dah gagal mengurus blog aku dengan baik sejak akhir-akhir ni, kalau kau orang perasan pulak, aku selalu nyatakan alasan yang abstrak. yang konkrit = aku malas.

dalam sebulan jarang aku menjengah ke laman ni. untuk tujuan ilmiah je aku online. ececeh. tak ada la aku memang agak busy dengan aktiviti harian. tapi bagi doela-doela aku yang tahu apa makna busy bagi aku, mesti dia orang sumpah seranah aku sekarang kan kan kan? hey babes, leks la. haha. aku pun nak mellow3 jugak.

aku akan start final exam 19/4 - 6/5. pehh. you do the math. aku malas betul la nak harung. sem ni jugak besties2 aku habis exam awal sebab dia orang ada praktikal kat sekolah. starting 2/5 da kena mengajar. sober betul la jiwa sekarang, mana tak, dorang praktikal sem 6 time cuti semester, time aku praktikal sem 8 nanti kawan-kawan baik aku dah lepak kat rumah tunggu surat posting je. tah-tah ada yang sibuk nak manage wedding day. eee. double eee.

kepada ani yang memilih Taiping sebagai tempat kau buat latihan mengajar, welcome to the heritage town. hee. nanti aku balik ni, aku cari kan kau rumah sewa yer. senyum sikit. ;)

kepada al-fifito yang tersesat mengajar kat Langkawi, aku.. aku harap kau ngajar la betul-betul eh? kasut dah beli waaallah punya cantik, beg da coach, jam dah GC,( haha ) baju kurung pun dah ayu.. sikit jer lagi kau kene touch up, make up sikit eh doels.. jangan senyum kat students at the first day, tunjukkan ketegasan ok? give me ten besties! jangan asyik nak gi beli hersheys.. nak makan coklat kisses.. toblerone.. daim.. pantai chenang.. nak berbikini..( mind ur bikini's area, haha ) kang berdesup jer penampor kanan lekat kat muka kau kang. yang penting, jaga diri kat tempat orang.. jaga kelakuan kat umah amyrah tu. jangan asyik nak ngadap laptop jer, bawak-bawak la menolong kat umah orang tu eh? u r 23 old laa... bukan umur 2 atau 3. gambate.


dah dah, zohor jom

love.

then.

** the psb1.uum.edu.my. under maintainance pulokkk. orang nak exam time la ni nak under2 semuanya. grrrrrr.

No comments: