Monday, March 8, 2010

berhabukkk..

salam..

ya Allah dah berbulan aku x ngeupdate blog. so-not-updated betol la. aku bukan apa, keja kalo dah bertangguh. tertagak-tagak, memang tak siap la kan sampai sudah. ini la sudahnya? aku bukan x hari2 main tenet. hari2 kot, tapi bila bukak blogspot, aku just baca blog orang. baca blog orang. kesudahan sakit tengkuk, blog sendiri aku lupa. haihh. padahal aku ada berjuta cerita nak share. alaahai sikap.

hmm. aku janji pada diri aku sendiri untuk update blog even tak ada readers. haha. bukan apa, dah lama aku x garap kemahiran menulis a.k.a menaip aku. then, aku rasa komunikasi siber aku dah semakin lemah. bahaha.

even, bf aku pun tanya lama x update blog. at least dia baca blog aku. heh..;)

yo, kat mana nak mula, ok. kalo dalam facebook, colleague asyik bising pasal tesis. so do i, aku pun nak kena siapkan tesis. sekarang baru bab 3. instrument x edit lagi, cuti sekolah dah nak dekat. aku x pegi sekolah lagi. wahh. mengundang masalah bah. aku jadik malas bila masuk semester akhir ni. malas tahap gila babi. abes masa nyondol katil and makan. gila. kalo tengok shout fb kwn2 penuh dengan kata-kata simpati, tragis dan nista tentang perasaan dan kesibukan dorang siapkan tesis, aku jadi tukang comment and gelak je. hah. padahal? keja sendiri terbongkang.

penat siakk...

ok. malas nak kopek cerita-cerita lama. sbb, aku nak move forward. yang berlalu tu yg mana aku boleh ingat, aku keep in mind, kalo aku dah x ingat. bye bye. so sekarang aku akan kongsi benda-benda yang ke hadapan je. go syikin go loser! hehe. blogspot, tunggu la i klik2 pasni.

march already bebeh.. aku ada lagi 2 bulan untuk habiskan study kat UUM ni and gran degree scrool. insyaAllah. wuhuu. dah 4 tahun gojes i kat sini, alhamdullillah everythings goes well.. even banyak yg pahit.. tapi lebih banyak manisnya. takan ada kenangan yang lebih indah selain kenangan kat uni life. believe me babes. kat sini la u all akan kenal dunia dalam dimensi yang lebih luas b4 u all keje n kawen n so so. betul weh, kt sini la u all kenal kawan, lawan, sahabat, teman and cinta (kalo ada rezeki. bwahaaha). so jangan sia sia kan amsa remaja anda. ;)

ok, menarik nak share, walopun event ni dah hampir sebulan berlalu in case aku malas nak update, dan yang penting aku sentiasa ingat event ni so leh la aku share kat sini.. ;) my besties darla Puan Asmaliza Fifie Ahshari sudah pun selamat bergelar seorang isteri pada 13 FEBRUARY 2010 yang lalau. alhamdullilah semua berjalan lancar and im happy for her. semoga pasni ko jadik lebih matang dan jadik seorang isteri yang di sanjungi suami dan di berkati Allah. amin.

funny thing is, aku sampai sekarang x percaya die da kawen. alahaai. time aku kawen nnt die dah kendong 2 baby x? ayookapalaci. aku selalu nak ajak dia buat gila tapi aku terlupa situation dah berbeza. kelakar bila dengar dia call hubby and mintak izin time dia nak g tgk wayang. hah. hah. opps. tapi reality kan? dunia, cepat nya masa berlalu. nah tengok gmbr dia kawen. weh. aku pengapit tercomot abad ini.




we had so much fun!


google google!


selamat pengantin baru fi, selamat. doakan aku pluak pasni k. aminn..


yeahh. hmm. ah, lupa. aku ada trip ke Phuket, Hatyai, Songhkla with my bac friends. mmg terbaekk punya la pengalaman. (25 feb - 28 feb)

aku suka Thailand, orangnya, suasana, makanan, PAKAIAN, dan segalanya. sume nampak baikk jaa. aku ingat nak datang lagi la. check out picca's kat fb. malas nak upload. hehe. cantik weh phuket cantikk..

relevan kenapa phuket kena tsunami. go visit there. yuhu.

No comments: