Monday, March 3, 2008

opss lupe. tadi dlm class mase ngah layan kan presentation kumpulan tu. tetbe jer sayer dapat notes kecik dari rafi. ( penjahat, monster, gile seks, abu sayyaf, pencaras, lintah darat) aku harap ko bace ape gelaran yg aku kutip dr kwn2 sal ko. haishh. betape teruknye ko kn?

dalam notes tue ader satu pertanyaan.
" apa bezanya daun nangka dengan tangan perempuan?"

huh? sayer pas kan notes tue kat zarith. kami dua2 pun menggeleng. tapi nak tunjuk berfikir tue. sayer pun jwb jgk la.
" eh mangkuk, daun nangka, daun.. tangan perempuan tue.. tangan laa.."
die hanyer tersenyum cam ce. tetibe 5 minit kemudian dier bersuare.
" x la.. daun nangka di gunakan untuk lembutkan daging, tangan perempuan guna untuk keraskan daging.."

sayer dgn zarith.. "owhhh." tetbe. hampeh ko!! ee. otak aku lambat pick up sket tyme tue. setan. gler arh dier. suke wat gangguan seksual. nnt aku report kat jbtn buruh baru ko tau. tak pasal2 kene duk kat umah petempatan mat indon buruh binaan tue. ko nak men teka teki teka tekuk dgn dowang sampai lebam pun aku x heran.
eee. geram gler dgn rafi. respect la sket. ktorang nie perempuan. aku gtau mak ko kat kluang tue baru ko tau. jadik keluangman. rafi bertaubatlah.

No comments: