Monday, March 3, 2008

sayer nakal

baru abes class multicultural counseling.
ari nie just presentation kumpulan. so guess what? bored to the max. hmm. ingat tanak gi class. tapi nrase mcm x bergune jer jd students kalo asyik memerap dlm bilik. bak kate mak. berlopak katil. hee.

duduk sebelah firdaus. hee. dpn sayer hajar.bosan sangat. so sayer kaco la ajar ngn daus.

" ajar.. daus suke ko.. da lame die suke ko, dari sem 1"
" huh? ko nie kin..." ajar said.

smile menggatal > daus.
"daus.. bak jap tepon ko. aku nk anta msg jap. kdt aku abes." syikin asked

"aku suke ko. da lame da aku suke ko. dari sem 1. aku harap ko x kesah."
send to. una, ceq nor, rosmah. ajar n x send lagi coz x sempat lagi da.. class abes

hahaha. dowang dpt jer msg.. sume pun pndg belakang. daus tatau aper2. sayer pun wat tak faham. jer..

mase sy dalam bus balik kolej..

" ey comot.! ko anta ape eh kat dak2 nieh..." daus asked

"aku mintak maaf tau daus kalo aku ader wat salah aper2. " pohon syikin ketika kuar class.

mengangguk tanpa perhatian > daus

" kan aku da mintak maaf kat ko td...." syikin said.
" siap ko!!!!!"

hahaha. best kan kalo dpt wat kwn kter bengang sumtimes. tu la sape suh geng dgn rafi kaco aku ari tue. amik ko. neway. sorry daus.
wink*

No comments: