Saturday, July 19, 2008

i've been tagged by SOULTAN'S

The Rules :
1. Each blogger must post these rules first.
2. Each blogger starts with eight random facts/habits about themselves.
3. Bloggers that are tagged need to write on their own blog about their eight things and post these rules.At the end of your blog, you need to choose eight people to get tagged and list their names.
4. Don't forget to leave them a comment telling them they've been tagged, and to read your blog.



8 perkara umum tentang Nur Asyikin Bt Mohamad Nadzri

1. masa kecik, mak selalu kata : "ini anak mah yang sulung" tapi keadaan bertambah pelik coz saya ada kak long. kak ngah. kakcik dan seorang abg. kwn2 masa kecik selalu kata.." weh.. kakak ang tue bukan kak ang, depa ada mak lain" darjah 5 baru saya tau yg mak saya berkahwin duda anak 4 yg kematian isteri. honestly, saya teringin sngt nak jumpa arwah emak yg 1st. ( kalo di beri peluang. dlm mimpi pun ok!) heh.

2. saya anak sulung 5 beradik. syikin sgt sayangkan adik2 nya. saya kakak yg paling sporting dan paling hitam. oh yeh? heh. ayah panggil saya " kakak kopi" chett!! ;(

3. pernah ayah nak botak kan rambut saya coz saya potong rambut tanpa izin. FACT. sampai sekarang nak potong rambut kene mintak izin! anak yg lain xpe plak? im 22 ok? ;( kakak2 saya kata saya "daddy's Gurl". anyway.. mak kata, ayah ckp saya anak die yg ada rambut paling hitam, lebat, cantik dan menawan. sbb tu dia xbg saya potong kan? no wonder laa.. ;)

4. saya pernah di paksa jadi pengawas sekolah. tapi saya x suka berpura2. tingkatan 1 sampai 5. x penah pakai lencana kat tudung. name tag pun xda. suke ponteng class masuk library. tapi itulah kan.? realiti. budak kelas sedikit pandai xkan kene DENDA. YES. u can call it bias. cikgu xkan percaya saya ponteng class. heh. heh. he. she is so kind kan? kan?...... sekarang xbuat lagi!

5. pertama kali saya buat kek, kek gula hangus. masa tu mak xda kat umah. dgn prasaan bangga ckp kat adik. "akak nak buat sebelum mak balik".. after 1 bancuhan. kek gula hangus tetap x hangus tapi baki bancuhan saya buang dalam longkang belakang umah! paranoid weh!! sampai skrg mak akan gelak bernyawa bila teringat peristiwa tu.kalo saya kata nak buat kek jer. mak akan cpt2 cakap.." kak.. x payah kak.. keroh ayor longkang umah.." ciss..;(

6. saya sangat positif dan x pandai berdendam. nak tau lah camne sebenarnya maksud DENDAM TERLERAI?

7. saya masih single. saya percaya pada jodoh pertemuan dan hikmah di sebalik setiap kejadian. PRAY FOR OTHERS. GOOD THINGS IS EVERYWHERE.

8. once i said " i love you" i really mean it. xsuka pada org yg tidak JUJUR pada perasaan sendiri. EGOIS. hanya pandai kata " i love u too" " saya sygkan awak" ( murah giler those words. LIAR) pandai berkata2 tapi xada relevannya. gosh.skt bukan?. CINTA adalah saling berkaitan. BERKONGSI satu perasaan yg sama. BERSEDERHANA dalam cinta dan pohon KEBERKATAN dalam perhubungan. semoga sentiasa di berkati Allah. BERUSAHA! dan TAWAKAL! syikin sangat setia ok? im LOVERS. yes. call me JIWA's. do i care? saya sudah ada permata walaupun hati masih belum berpunya. dia ada di mana-mana.. ;) Insyaallah.. oh ye, saya juga bukan sgt OBSES pada ♥..

kini giliran anda pula untuk di tag :

feel free to do it? u r please to do so!

1. ANYONE
--------------
8. ANYONE

No comments: