Thursday, September 23, 2010

i love the way u lie

bila nak ada duit banyak ni? lambatnya nak berduit, banyak benda aku nak buat, nak settle, nak itu nak ini, bak kata healer, aku seorang perempuan yang mudah terpengaruh dengan sekeliling, perlu di bimbing, di belai supaya x tersasar dr landasan. eh? pehal plak belai bro? lu ni macam macam la bro. batai air semayang wa.

hmm. sedih la. tapi aku rasa masa aku akan tiba jugak, even lambat, lebih baik dari tak dapat. aku bukan seorang penyimpan mohor mohor besar dan wang wang besar so aku hanya gunakan mata wang RM yang kecik-kecik aje, tapi tuntutan aku memerlukan berdolar-dolar amerika.

aku kuat berangan macam siti kelembai. tapi bila aku berangan, jauh aku tanam rapat rapat dalam hati aku yang aku akan capai angan angan tu walaupun terpaksa memakan masa yang tak berupaya untuk di kira. yang penting usaha. bila aku berangan dan tiba tiba mentol oren keluar kat tepi kepala sebelah kiri, aku cepat-cepat kol healer. dia macam biasa la.. melayaaann. kadang2 aku kacau dia keje semata-mata nak gtau benda2 yang remeh dan boleh je kalau nak cakap bila dia habis keje, pakkal ( perkataan baru aku belajar ) aku ni seorang sunti yang terlebih excited so.. layan.

kalau aku teringin nak apa apa kan, aku akan col helaer even dia tengah tdo sekalipun cakap aku nak itu nak ini. dia akan cakap... "ok.. nnt kita beli ehh.." tup. aku dah hepi walopun aku tau dia ye kan aje. sebab kebiasaanya kita akan meminta minta dengan orang yang kita sayang je. tatau la kan denagn orang lain, tapi aku mmg mcm tu, nak apa2 lebih selesa mintak orang yang di sayangi beli, lebih value gitu, tapi masalahnya dengan healer je aku gitu dengan orang lain x jugak.aku selalu tanya dia aku ada gaya pengikis x? dia jawab " eh takkk... b bukan pengikis, b penambah." haha. sikit waktu lagi dia dah bergaji. hurayyy. aku dah mintak something special.

MINTA JUMPA.

hee. banyak kan duit nak guna kalo kita jumpa. so u kene melabur la bro. untuk masa hadapan. lagi-lagi u cakap i ni mudah terpengaruh dengan sekeliling. dah keliling i tade u. hooooho.

aku panggil hari tersebut hari pen-stabilan hati dan emosi.


love no war

No comments: