Tuesday, October 14, 2008

buat aku marah pandai pulak kau senyum. ;)

hehe. ada announcement jap tadik. dalam bahasa tamil. waa. kepala lipat lapan da nie dgr announcement. 1st time neh. nie mst sal MAJU MALAYSIA kan?

tadik aku sound org. sangat bengang. setiap org ada peluang ke-2 heh? boleh bilah!lenkali better watch out. aku tade la nak laser selalu. tapi jgn nak aim aku jer kalo kauu x suke keadaan bingit. sedap btol kau kan? tapi tape aku maafkan. masa kauu nak mtk tlg. bukan main lagi erk. tapi waktu kauu sound org juga sngt lazat bukan? mls nk lyn. jalan bebaik okeh. duhhh.

esok ada pilihan raya majlis perwakilan pelajar. cettt. malas GILA aku ziall. ngundi for someone u never know. manifesto bukan kemain lagi kan? aspirasi, manifestasi, minda kelas pertama, menjana itu menjana ini. apa apa jerLAH!

tadik aku malu sampai pipi merah walaupun aku hitam.
lokasi : ruang legar Fakulti Sains Kognitif dan Pendidikan, uum
aktiviti : buat assignment sampai siap.
ahli terlibat : rafi, ilham, syikin n zarith
ahli tertinggal : husna dan onie

" syikin, tu la budak yg puji ko cute.." ( die pnh cter ade org puji aku cute dari sem lepas. tp die mati2 tanak ckp sampai suda sape yg ckp. tapi ape mimpi dier ckp hari nie? tuhan da buka kan hati die erk? hehe. )

" mane.. ( smbil pndg sebelah kanan) kwn higher ko tu erk.."

zarith pun tegur la dak tuh.

" pheewit. lawa baju kauu. terbelah kain siot."
si gadis hanya melambai-lambai.

" kin. dia la yg ckp ko cute, ble ko senyum manis, ko ceria, asyik gelak.." (SAVE THE DETAILS. karang korang ckp sayer UP UP lak. tp ini cerita benar tau. kalo x suka. jgn baca lah eh. senang."

aku? PASTIlah sedang tunduk malu sambil membace teks untuk di taip oleh ilham ketika itu.

" gedik ah muka kauu."
kate zarith sambil di sambut gelak ketawe oleh rafi n ilham.

rafi mencelah.
" biar betik? die ckp syikin cantik. kalo cute n manis aku leh terima. kalo cantik. 50% pun aku sukar nak terima.

giler ceee ko kan P?

aku terdiam. padehal ngah berbunga2. tapi si pemuji pompuan kan.? ;)

kali ini aku bersuara.
" eleh, ko tipu rith."
" ala. asal nak tipu lak. betol la. sumpah."
" ala, mane la tau ko saje je nk wat aku suke pastu perasan sket."
" tade makne nyer la, buang mase aku jerk."
" eleh.. mane la tau."
" ader lagik sorang puji ko. tp aku tanak gtau sape. sbb aku da jnji dgn die tanak gtau ko."

ilham pantas mencelah. cute la baby. ;) " laki ke pompuan?"

zarith menjawab " taleh ckp" selepas di psiko barang sekali dua, zarith mengalih jwpn ikhlas dri hati. " laki." whooa.

" sape doo.."
" taleh gtau.."
" gtau la rith.."
" taleh.."

zarith.. gtau jer la.. mane la tau.. tu JODOH aku yg di tunggu2. gtau la rith.. gtau la.. gtau la.. gtau la.. gtau la.. gtau la..gtau la. JODOH KENA USAHA juga BUKAN?

" aku akan gtau gak, tapi tunggu kite da grad nnt"

giler jht.

then,
love

p/s : warga kampus, ramai-ramai keluar mengundi esok okeh. undi jer lahhhh. mls tol politik2 neh.


No comments: