Friday, October 10, 2008

sad

sayer sedih. kenape kdg2 niat baik kiter selalu di salah anggap. bertukar menjadi sesuatu yg tak baik. negatif erk?

bukan nak menyibuk tapi sbb kiter take care ttg mslh die, kiter rase seday bagi pihak dier. sbb bler die seday kiter pun rase seday. tapi at last kiter balik yg kene marah. mayb sbb aku nie over concerned kot. mayb one step lagi jady busybody padehal aku dgn die bukan ade ape2 pun. mlm tadi rase nak nanges. sampai terbwk2 dlm mimpi. nasib baik mlm tadi tdo dgn ani dgn tasha. tade la terasa sngt. ;(

sy nak mntk maaf kat awk. sorry..;(

da la.bosan la pagi2 bgn jer nak emo2. nak emo2 kwn dgn nemo ahh..

hari ni jumaat. hari ni jugak birthday my friend. Ainul Erllinda Sohaimi. happy birthday. smlm aku da wish kat ko. aku ngah seday nie. taleh nak wish pnjg2. semalam da kan? cukup. uhukk.;(

last sekali, sayer hrp kesudahan mereka baik2 ajer. kerana kita kena menghargai seorang sahabat. lambat laun, suatu hari nanti kita mungkin akan perlukan dia.

eee. bnyk benda aku nak cakap tapi x terkeluar ekoran mood yg tak bagus nie. tape lah. yg fahm, faham la erkk. da nak balik bilik.

then
love

No comments: