Wednesday, October 29, 2008

exam mode. yeke?

salam.

sudah beberapa ketika off. rindu pula nak berceloteh kat sini.

hmm. mana nak mula yer, sekarang ni, study week, beberapa hari lepas, saya sempat habiskan sisa sisa masa yang tak banyak mana tu dan hilangkan perasaan yang tak berapa bagus dengan kawan-kawan. terima kasih semua. aku nangis dalam McD bila dapat mesej dari DIE. korang pujuk aku sampai aku tak sempat habiskan double cheese burger yg lazat tersebut. aku tersenTOT lepas tu, kamu semua gembirakan hati ku. terima kasih kawan-kawan. im lucky im in love with my bestfriends. lucky to have been where i have been. listen to that song okeh kawan-kawan?

khamis ni my first paper. sosiolinguistik. oh ok. aku tengah jammed neh. bnyk benda nak kena ingat, bnyk benda nak kene hafal dan faham. dan pasti jari jemari aku dalam dewan nnt krem. konperm! tolong.

saya rasa saya dah mampu untuk tetapkan pendirian. saya dah xnak mengharap pada die lagi dah. its useless. sakit weh. sakit. malas nak cakap dah. ada jodoh x kemana. ulang lah berapa kali pun. i just dont care right now. saya doakan awak bahagia. ;)

sejak akhir2 nie, bnyk perkara yang saya belajar tentang cinta, kawan2 bnyk terlibat dengan permasalahan cinta yang sangat la klisye.. hee..;)

kes 1 :
putus cinta. naik gila. makan ubat-ubatan yang tak ada kaitan. nak bunuh diri. koyak2 gambar. ugut mengugut dan sebagainya.

kes 2 :
asyik teringatkan bf lama. menggeletar dan berdebar bila tengok gambar bf lama.

kes 3 :
bf sedia ada love to flirt around. hurt. nangis2. sedih2. adoaaai.

kes 4 :
bf yg ke 3 ke berape tah lupe, anak mak. x berdikari. umur dah 24. cikgu pulak tu. sedih2. tapi xpe. ade spare part.

kenapa? cinta sepatutnya mendekatkan diri kita dengan tuhan bukan melalaikan. syukur, saya sedar tentang banyak perkara dan nah, syikin semakin kind, kuat dan redha. eww.

hee.
dah nak dekat pukul 5 pg. tdo jom?

esok last nak stdy sikit lagi..
" apa itu sosiolinguistik.? perbezaan anatara sosiolinguistik dan sosioligi bahasa.. konsep diaglosia.. bilingualisme... kreol.. peluasan makna.. pertukaran kod... zzzzzz... tdo...

love,
then


No comments: