Tuesday, November 11, 2008

bukan sekali tapi berkali - kali


1. aku suka bila aku kena jarak kan diri dari katil setiap sebulan sekali.

2. aku suka bila aku akan tiba-tiba beremosi, mencari fasal tak tentu minit, muka aku selalu nak ketat. weh, aku rasa aku comel, dalam sebulan, mesti sekali..;)

3. aku suka bila setiap orang, sebulan sekali akan tanya "kau ok?" aku rasa kau orang semua caringLah..

4. aku suka setiap sebulan, wajib sekali, bau badan aku wangi dengan minyak TYT. oh serai wangi.

5. aku suka bila setiap sebulan, harus sekali, pasti ada botol mineral 1 liter berisi air panas terhempap kat perut aku.

6. aku suka kerana setiap bulan aku tahu aku sedang bina rahim aku. rahim aku mesti kuat ok.

aku suka, kau orang suka perempuan tak?

tasha, thanks.
sayang kau.

No comments: