Sunday, November 16, 2008

freedom

teman-teman.

aku da habis exam. habis ke-enam enam paper semester ni. DONE. harap result baik-baik je la.

paper kesusasteraan melayu tadi, alhamdullillah boleh jawab, walaupun study last minute, tidur lepas subuh, aku dapat jawab dengan agak kemas. sekian..

cerita menarik di sebalik exam, ada cik/puan/kakak yang sangat seronok menjadikan kita orang macam-macam kanak-kanak dalam bas sekolah.

eh kau orang bengang tak tadi? ishh.

anyway, aku akan pulang ke Taiping dalam 2,3 hari lagi kerana sengaja nak spend masa dengan kawan-kawan. eh yeke?

tak lah, aku malas nak kemas barang, bagasi-bagasi, kemas bilik, aku nak rehat sehari dua. boleh kan mak? ayah?

alhamdullillah, kenduri kakcik dah selesai. macam biasa lah, rumah dah siap, pahat masih berbunyi. abaikan. kita tak boleh nak sedapkan hati semua pihak.

aku tak sabar-sabar nak kerja tolong mak dan ayah. mak, lagi setahun setengah je lagi, sabar tau? ;(

anwar adik lelaki aku bertolak ke Johor Bahru malam ni. dia dah start kerja dekat Johor dengan abang ipar, alhamdullilah. jaga diri bebaik war. ami sayang hang.

kepada kawan kawan yang tak habis paper lagi, dehh.. nak buat macam mana. relaks ok?
kepada kawan-kawan yang ada foundation, adehh.. nak buat macam mana. redha ok?

much love,

No comments: